Въпроси & Отговори
Ако не намирате нужната информация по-долу
ИЗПРАТЕТЕ НИ СЪОБЩЕНИЕ
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВРЪЗКА
ПАЗАРУВАНЕ
Най-бързия и удобен начин за поръчка е през онлайн магазина, по този начин резервирате продукта и той се изпраща веднага от нашия склад. Изберете бутона "Купи", попълнете необходимите Ваши данни за доставка с Еконт или избери опцията „Вземи от магазин” и кликнете на “Завърши поръчка”.
С нашата услуга Click and Collect спестявате време и пари. При завършване на поръчката избери опцията „Вземи от магазин” от полето “Доставка”. В полето “Общо отстъпка” автоматично ще видиш сумата, която спестяваш с допълнителната отстъпка от 5% .
Веднага след като завършите успешно поръчката си ще получите потвърждение с номер на поръчката и копие на Вашия имейл адрес. На имейл адрес отново ще получавате данни за Вашата пратка и номер на товарителница, с който ще можете да следите нейното движение и доставка от куриерска фирма Еконт Експрес.
Да. След потвърждение на вашата поръчка може да вземе пратката от магазина ни в центъра на град Пловдив, ул. Христо Г. Данов 10 между 10:00 и 18:00 часа.
Да, ако все още не е изпратена, като се обадите на 0887 655 176 или ни пишете чрез формата за контакт на нашия уебсайт.
ДОСТАВКА
Ние, audiobox.bg се стремим към бързина и професионализъм при доставката на Вашите поръчки, затова използваме услугите на куриерска фирма “Еконт Експрес”.
При поръчка над 200 лв. : Безплатна доставка до офис на Еконт Експрес или Еконтомат (АПС)
При поръчка под 200 лв. : По тарифите на куриерската фирма Еконт Експрес (цената е автоматично изчислена и посочена в поле “Доставка” при пускане на поръчка)
Стандартно доставката се извършва в рамките от 2 до 5 работни дни. Доставките до адрес се извършват в рамките на работния ден от 09:00 до 18:00ч
Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед и тест при доставката. Също така имате 14 дни право на тест на продукта вкъщи и опция да го върнете в този срок ако не ви хареса
Стандартният срок за обработка на поръчки Click&Collect е от 1 до 24 часа. Ще получиш известие по имейл за потвърждение и номер на поръчка, с предоставянето на който можеш да я вземеш от магазина.
ВРЪЩАНЕ
Да, можете да се възползвате от връщане на продукт без причина в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Имайте предвид, че трябва да пазите оригиналната опаковка, документа за продажба и продукта да не е използван.
Попълнете формуляра за връщане и следвайте посочените в него стъпки. Можете да го изтеглите.
Да, всеки ден от понеделник до петък между 10:00 и 18:00 , като преди това попълните и принтирате формуляра за връщане на нашата страница “Връщане на продукти”.
В рамките на 14 дни може да върнете продукт и да направите нова поръчка за този, който искате да получите
Стандартно 14 дни след като получим поръчката ви. Наши колеги ще я проверят дали всичко е наред и ще задействаме процедура за възстановяване на сумата. Всички суми се възстановяват по банков път посредством IBAN номер.
ПЛАЩАНЕ
Предлагаме няколко гъвкави варианта за плащане на Вашата онлайн поръчка:
- Чрез наложен платеж при получаване на стоката. Стоките се изпращат чрез услуга Пощенски Паричен Превод ( ППП). Куриерът ще ви издаде платежен документ за получената сума.
- Онлайн плащане с карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта.
В брой - в магазина ни в град Пловдив, ул. Христо Г Данов 10
Да, в момента на поръчка въведете данните на юридическото лице. Можете да запазвате неограничен брой фирмени данни в профила си за бързо използване.